Субота, 27.04.2024
Комунальний заклад «Ганнівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти» Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області
Меню сайту
Філія
Філія
Булінг та кібербул
Державна служба
Державна служба якості освіти
Статистика
счетчик посещений

СХВАЛЕНО                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ

педагогічною радою                                                   Директор комунального закладу

Протокол №  1  від  30.08.2021                                  Ганнівський академічний ліцей -

                                                                                      центр позашкільної освіти»

                                                                                     _________________М.КОРНЮША

 

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ

У ГАННІВСЬКОМУ ЛІЦЕЇ

 

І. ЗАГАЛЬНІ  ПРАВИЛА

 

1.1. Школа – територія друзів

Поводь себе з людьми таким чином, як би хотів, щоб поводились із тобою! 

  • Демонструвати повагу до усіх на території ліцею;
  • Практикувати не насильницькі комунікацію та спосіб вирішення конфліктів;
  • Дотримуватися правил етики;
  • Постійно турбуватися про авторитет і честь закладу, поважати традиції колективу;
  • Виконувати правила внутрішнього розпорядку школи;
  • Берегти власний час та інших, майно закладу, економити матеріали, воду, паливно-енергетичні ресурси;
  • Брати активну участь для покращення умов школи, , заходах після уроків, займатися самообслуговуванням;
  • Приділяти особливу увагу питанням особистої та громадської гігієни, у тому числі не смітити, не палити, не вживати спиртні напої.

1.2. Правило безпеки. Будь уважний! 

Усі дбають про безпечне середовище для ВСІХ і для СЕБЕ!

  • Відповідати за власну  безпечнуповедінку: зберігати контроль над тілом (ноги не ходять самі), робити свідомий вибір швидкості пересування, шляху тощо;
  • Повідомити адміністрацію, якщо знайдено незнайомі чи підозрілі речі на території школи;
  • Негайно довести до відома адміністрації про небезпеку, яка з’явилась (розбилось скло, зламалась шафа, несправний вимикач тощо);
  •  Школа – спільнота небайдужих дорослих і дітей;
  • Під час уроків діти перебувають  на вулиці тільки у супроводі вчителя;

1.3. Гаджети тільки на користь!

  • Тримати телефон у безшумному режимі;
  • Використовувати гаджети під час занять тільки з навчальною метою;
  • Усі комунікації телефоном здійснюються під час ПЕРЕРВИ!
  • Дзвонити класному керівнику в період 16.30 – 18.30.

1.4. Правило ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ або управління часом

Опануй тайм-менеджмент – і ти станеш успішним! 

  • Бути вчасно у визначений час у визначеному місці!
  • Дотримуватись розкладу, домовленостей і попереджати про зміни.

1.5. Правило «Запитай класного керівника»

  • Звернутись до класного керівника з будь-яким запитанням. 
  • Якщо класний керівник не має відповіді, він точно скерує до того, хто знає!

 

ІІ. ПРИХІД ДО ШКОЛИ.

2.1. Приходити в школу чистим та охайним, за 10 хв. до початку уроків.

2.2. Біля входу до приміщення ретельно витирати взуття.

2.3. Біля дверей не товпитися, пропускати вперед дорослих та жінок.

2.4. Мати чисте волосся та охайну зачіску, хустинку для носа, гребінець.

2.5. Увійшовши в приміщення, зняти головний убір.

2.6. Рухатися, дотримуючись правої сторони.

2.7. Не приносити з собою сторонні речі.

 

ІІІ. ВІДНОШЕННЯ ДО МАЙНА І ТЕРИТОРІЇ ШКОЛИ

3.1. Не псувати підручники, не підкреслювати слова, не загинати кути, не видирати аркуші, не робити помітки. У кінці року повертати вчасно до бібліотеки.

3.2. Брати участь у створенні та відновленні матеріально-технічної бази кабінетів, майстерень,  спортивних майданчиків, шляхом виготовлення наочних посібників, інвентаря, пристосувань. Учні-випускники повинні передати все це учням молодших класів у відмінному стані.

3.3. Доглядати зелені насадження, не ходити по газонах і клумбах.

 

ІV. ПОВЕДІНКА.

На уроках:

4.1. Після дзвінка зайняти своє місце у навчальному кабінеті.

4.2. Приготувати все необхідне для уроку.

4.3.  Під час уроку входити до кабінету та виходити з нього, пересідати, задавати питання, доповнювати відповіді товаришів — тільки з дозволу вчителя.

4.4. На уроці не займатися сторонніми справами, на запитання вчителя відповідати аргументовано, послідовно, підкріплювати відповідь прикладами.

4.5. Подавати щоденник для запису зауважень та оцінок, уважно записувати домашнє завдання; після закінчення уроку прибрати учбові приладдя.

На перерві:

4.6. Не смітити і не палити у приміщеннях і на території школи.

4.7. Під час відвідування туалетних кімнат не засмічувати каналізацію сторонніми предметами (ганчірки, папір, вата та інші предмети).

4.8. Після відвідування туалету вимити руки.

4.9. По дзвінку необхідно прибути в класну кімнату згідно розкладу уроків та приготуватися до уроку.

На вулицях:

4.10. Виконувати правила дорожнього руху: рухатися з правого боку, переходити вулицю у визначених місцях, слідкувати за сигналами повороту транспортних засобів, на зупинках в автобус входити позаду.

4.11. Не смітити, не кидати на землю папірці від цукерок та ін..

4.12.  При зустрічному русі — відійти вправо, поступитися дорогою.

4.13. Допомагати переходити вулицю сліпим, інвалідам, людям похилого віку, дітям. Пропонувати свою допомогу тим, у кого важкі речі.

В сім’ї:

4.14. Поважати і шанувати батьків, старших, турбуватися про членів сім’ї.

4.15. Повернувшись зі школи додому, зняти свій одяг, одягнути домашній одяг і взуття.

4.16. Виконувати норми часу, рекомендовані учням: перебувати на повітрі (1-1,5 год.), готувати уроки (у 2  класі 45 хвилин, у 3 класі – 1 год. 10 хв.,у 4 класі – 1 год. 30 хв.,у 5 – 6 класах – 2,5 год.,у 7 – 9 класах – 3 год.,у 10 – 11 класах – 4 год., готуватися до сну (0,5 год.), сон (8-8,5 год.), ранкова гімнастика (0,3 год.).

4.17. За виконання домашнього завдання приступати у відведений час: спочатку виконати письмові завдання, потім готуватися до усних відповідей.

4.18. Доповідати батькам про успіхи і недоліки в навчально-виробничій діяльності, передавати всі вимоги і прохання вчителів.

4.19. Допомагати батькам по господарству, проявляти турботу про всіх членів сім’ї, бути доброзичливим та передбачливим.

4.20. Слідкувати за станом свого одягу, своєчасно ремонтувати, прати, чистити та прасувати його.

4. 21. Розумно поєднувати перегляд передач з читанням газет, журналів, книжок та спілкуванням з друзями.

V. Участь у громадському житті школи.

5.1. Виконувати громадську роботу згідно єдиних систематичних заходів та планів.

5.2. Допомагати невстигаючим, виявляти ініціативу, не боятися відповідальності.

5.3. Розвивати в собі виконавчу дисципліну, пунктуальність, уміння підкорятися товаришам і старшим, прямоту, чесність.

5.4. Сприймати справедливу критику, визнавати та виправляти помилки.

VІ. Спілкування з дорослими та один з одним.

6.1. Звертатися до старших на «Ви» та ім’я та по-батькові, вітатися першим, поступатися дорогою і своїм місцем.

6.2. Звертаючись до будь-кого з проханням, вживаючи слова: «Будь ласка», «Будьте ласкаві», за допомогу дякувати словами: «Дякую», «Дякую Вам».

6.3. Заходячи в кабінет, постукати, при відкрити двері, запитати дозволу: «Дозвольте зайти».

6.4. Не втручатися в розмову старших.

6.5. Розмовляти просто та ясно, не вживати слів у переносному значенні, нецензурних виразів.

6.6. Бути стриманим у ставленні до інших.

6.7. Звертаючись до товариша, називати його по імені, не вживати прізвиська.

В.О.Сухомлинський
Block title
Block title
Пошук
Кошик
Українське ділове мовлення. Календар свят
Block title
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Крокуємо з часом
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz