Субота, 27.04.2024
Комунальний заклад «Ганнівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти» Ганнівської сільської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області
Меню сайту
Філія
Філія
Булінг та кібербул
Державна служба
Державна служба якості освіти
Статистика
счетчик посещений

Звіт директора Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів Новоукраїннської районної ради Кіровоградської області  Корнюші М.П. про свою діяльність на посаді протягом 2014 – 2015 навчального року.

                      с. Ганнівка                                                                          08.06.2015

 

 Шановні присутні! Завершується 2015 – 2016 навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом цього навчального року.

На цих загальних зборах, які проводяться з метою заслуховування звіту директора школи вже восьмий рік, ми керуємося діючим Положенням про порядок звітування директора Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року, яке було затверджено за загальних зборах у червні 2007 року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу школи та керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1. Загальна інформація про школу.

 Ганнівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів є колективною власністю Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Новоукраїнської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 2004 року, земельна ділянка, на якій знаходиться школа має площу  1.2 га. У 2014 – 2015 навчальному році працювало 12 педагогів та  6 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 63 учнів  у 8 класокомплектах та 9 учнів за індивідуальною формою навчання , середня наповнюваність класів становить 7 учнів.

2. Кадрове забезпечення.

У 2014 – 2015 навчальному році штатними працівниками Ганнівська школа була забезпечена на 100 %. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників, але останнім часом через зменшення педнавантаження зустрічається негативне явище, коли деякі вчителі викладають предмети не за фахом (художня культура, основи здоров’я, історія  та інші). Настають часи, коли при підборі нових кадрів, розподілу годин, класного керівництва працедавець повинен враховувати багато факторів: фахову підготовку, ініціативність, працездатність, особисті та колективні якості, інші характеристики працівника. Цьому сприяє нове Положення про атестацію педагогічних працівників, що діє з цього року. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння застосовувати інноваційні технології у навчанні, працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Вже зараз ніхто не питає чи вміє вчитель користуватись цією технікою – діяльність вчителя повинна відповідати сучасним вимогам.

 8 вчителів мають вищу педагогічну освіту, 3 учителів має вищу кваліфікаційну категорію. Першу кваліфікаційну категорію має 3 вчитель, другу – 2, спеціалістів – 5. Двом вчителям присвоєно звання «Старший вчитель»

Всього за минулий рік навчальний план Ганнівської школи містив 287,5 години предметів інваріантної частини. Це пов’язано зі зменшенням кількості учнів, а відповідно – класокомплектів. Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становило 30 год..

3. Методична робота.

У школі діє певна система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі. Вже не один рік педколектив працює над проблемою «Розвиток творчого потенціалу вчителів та формування особистості школяра шляхом впровадження інноваційних технологій». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. В організації науково – методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника, директора, педагога-організатора), бібліотеки,  де сконцентровані нормативні документи про освіту, аналітичні діаграми, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань, буклети учителів, науково – методична та психолого – педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.

Результативною була робота всіх методичних об’єднань . Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи за минулий навчальний рік оцінюється хорошими показниками.

Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектне навчання та інші.

У 2014 – 2015 навчальному році атестація педагогічних працівників відбувалася за новим Положенням про атестацію. Атестувалося 4 учителів  школи. За результатами атестації вчитель української мови та літератури Корнюша М.П.   підтвердила раніше присвоєну кваліфікаційну  категорію «спеціаліст вищої категорії» та  присвоєно педагогічне звання «старший вчитель», вчителі початкових класів Корнюша В.Ф., Чернишин Л.М. пітвердили раніше присвоєні категорії «спеціаліст І категорії», вчителю англійської мови Пуляк Т.А. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих груп тощо. Вони традиційно є активними учасниками ярмарки педтехнологій. У цьому році на районний конкурс було представлено 4 розробок учителів по проблемах, над якими вони працюють.

4. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2014 /2015 навчального року робота педколективу була спрямована на навчання і виховання школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року всі діти мікрорайону школи охоплені навчанням в школі.

Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних учнівських конкурсів. Кількісні результати участі учнів нашої школи цього навчального року:

«Кенгуру» - 23 учасника;

«Колосок», «Смішний колосок»  - 42 учасника;

 «Бобер » - 13учасника,

 «Геліантус»- 23

 «Патріот» -  19 .

Під керівництвом вчителя біології   учень 9 класу Грязнов Ростислав зайняв І місце у обласному конкурсі-захисті екологічних робіт з проектом «До чистих джерел».

Ганнівська ЗШ І – ІІІ ступенів активно проводить роботу з обдарованими дітьми.

Досить хороші показники участі наших школярів у районних предметних олімпіадах.

Колісник Тетяна   ( 8 клас, вчитель Катеринюк І.П.) – біологія,  ІІІ місце;

Грязнов Ростислав  ( 9 клас, вчитель– Катеринюк І.П.) – біологія,  ІІІ місце;

Єфименко Ігор (10 клас, вчитель Корнюша В.Ф.) – трудове навчання, І місце;

  Цибуля Олександр   ( 8 клас, вчитель Маргарид Г.В.) – географія, І місце;

  Цибуля Олександр   ( 8 клас, вчитель Пуляк Т.А.) – англійська мова, ІІ місце

Грязнов Ростислав  (9 клас, вчитель Грязнова Н.О.) – математика, ІІ місце;

Грязнов Ростислав  ( 9 клас, вчитель Корнюша М.П.) – українська мова та література, ІІІ місце;

Грязнов Ростислав  ( 9 клас, вчитель Катеринюк І.П. ) – хімія, ІІ місце;

Грязнов Ростислав (9 клас, вчитель Корнюша М.П.)-  міжнародний конкурс української мови імені П.Яцика, ІІІ місце.

Із 18 учасників районних олімпіад переможців –8, 2 – захищали честь на обласних олімпіадах з трудового навчання (Єфименко Ігор, учень 10 класу) та географії ( цибуля  Олександр ) , а також учень 9 класу Грязнов Ростислав зайняв ІІ місця в  обласних олімпіадах з хімії та математики. З 59 учнів 2 – 10 класів, які підлягають оцінюванню, високий рівень показав 1 учень (Грязнов Ростислав)  (2 %), достатній – 49 учнів (83 %), середній рівень – 8 учнів (14 %), початковий рівень – 1учень (Форемний Богдан) (2 %).

Як елемент позакласної навчально – виховної роботи були організовані та проведені предметні тижні:

1. Вересень – тиждень фізкультурника;

2. Жовтень – тиждень козацької слави;

3. Листопад – місячник правових знань і правової освіти, української мови;

4. Грудень – тиждень англійської мови, новорічні свята;

5. Січень – тиждень початкових класів;

6. Лютий – місячник художньо-естетичного виховання;

7. Березень – Шевченківські дні,

8. Квітень – Місячник екології, тиждень педагогічної майстерності вчителів початкових класів.

9. Травень – день матері, тиждень спорту.

5. ДПА.

 

6. Виховна та позакласна робота.

 Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації. У зв'язку з цим виховна діяльність школи протягом навчального року була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально – етичне виховання.

• Художньо – естетичне виховання.

• Громадянсько – патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Екологічне виховання.

Районні виховні заходи у яких минулий рік взяла участь наша школа і показала активність та відмінні результати:

• Конкурс екологічних  (І та ІІ місця в районі)

• День Перемоги.

• Захід до Дня Українського козацтва

• Численні конкурси малюнків.

• Районний огляд волонтерських загонів

Працюючи над проблемою «Розвиток творчого потенціалу вчителів та формування особистості школяра шляхом впровадження інноваційних технологій» організована тісна співпраця і взаємодія з іншими закладами та установами з метою поглиблення та удосконалення виховної роботи з учнями.

 Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Учнівський парламент «Лідер». При парламенті учнівській республіці «Лідер» працює 5 міністерств: «Міністерство , захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях», «Міністерство загальної та позашкільної освіти», «Міністерство спорту, здорового способу життя, екології та краєзнавства», «Міністерство культури, дозвілля, толерантності та духовного розвитку», «Міністерство преси та інформації». Керівництво парламентом здійснює президент, який обирається раз на 2 роки на звітно – виборчій конференції. До складу парламенту входять по 2 представники від кожного класу. Члени парламенту слідкують за чергуванням учнів, роблять рейди – перевірки класних куточків, санітарного стану класних кімнат, явки учнів на перший урок, організовують шефську роботу старшокласників над молодшими школярами, людьми похилого віку та ветеранами.

З метою зацікавленості учнів навчанням, їхньої участі у культурно-спортивному житті класу та школи, підвищення громадської активності у школі існує змагання між учнівськими колективами.

За допомогою активістів парламенту під керівництвом заступника директора школи по НВР, педагога – організатора, учителів, класних керівників були організовані традиційні масові шкільні заходи:

1. Свято Першого та Останнього дзвоника

2. «Нумо, хлопці!».

3. «Нумо, дівчата!».

4. «Посвята у першокласники»,

5. Вечір зустрічі Нового року,

6. Вечір зустрічі випускників,

7. Випускний бал.

8. День захисту дітей.

Приємно, що на ці шкільні заходи приходить значна кількість глядачів: учнів їх батьків, випускників минулих років, жителів села. Також організовувалися численні шкільні дискотеки самими учнями.

Згідно річного плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу, проводили пізнавальні «хвилинки». Підсумками проведеної роботи стали випуск стіннівок.

Незважаючи на великі зусилля колективу школи по вихованню підростаючого покоління та на превеликий жаль організація дозвілля молоді на рівні села не набула системного характеру. На мою думку недостатньо на території села обладнаних спортивних, ігрових майданчиків, дискотек, місць для цивілізованого вечірнього дозвілля. Неповнолітні проводять своє дозвілля ввечері на лавах у парку за пляшкою пива, а то й чаркою горілки. Відповідальні органи, міліція не працюють з власниками торгівельних точок, які здійснюють продаж спиртних напоїв, цигарок дітям, киваючи на школу, та батьків, щоб краще виховували дітей. Але це шлях у безвихідь. Буде пропозиція – буде й попит. Відома всім істина – потрібно лікувати не саму хворобу, а її причини.

7. Правовиховна робота.

Протягом навчального року педагогічний колектив зосередив свої зусилля на пошуках таких форм і методів виховного процесу, які б забезпечували об’єднання зусиль педагогів і ініціативи дітей, спільні дії сім’ї, громадськості, спрямованих на попередження правопорушень серед підлітків та учнівської молоді. Кожного навчального року правовиховна робота школи є на особливому контролі у адміністрації школи та здійснюється за трьома напрямками:

- правоосвітницька робота з учнями;

- правова освіта батьків;

- профілактика правопорушень.

У школі протягом 2014 – 2015 навчального року було організовано такі форми правового навчання і виховання:

- місячник правових знань (жовтень – листопад)

- тематичні загальношкільні лінійки та класні години на правову тематику,

- виставки малюнків.

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування.

- уроки правознавства.

- олімпіади.

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- батьківські лекторії.

- відвідування проблемних сімей вдома.

- рейди – перевірки.

Педагогом-орагнізатором школи регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Для контролю за дітьми з групи ризику та з неблагополучних сімей складено відповідні списки (покласно та загальношкільні). Працює загальношкільний штаб профілактики, на засіданнях якого розглядаються питання навчання та поведінки «проблемних учнів». Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин.

8. Соціальний захист дітей.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 1;

• дітей – інвалідів – 4;

• чорнобильців – 0;

• з неповних сімей – 3;

• багатодітних – 9.

• з неблагополучних сімей – 1.

• стоять на внутрішкільному обліку – 9

• стоять на обліку у кримінальній міліції у справах неповнолітніх - 1

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Також за бюджетний кошт організовано харчування дитини сироти щоденно отримує безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку __ грн. З опікунами дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, педагога-організатора , адміністрації школи.

9. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Ганнівській школі здійснюється під час навчально – виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання шкільного подвір’я, класних кімнат, розширення знань про професії на уроках, а також під час навчальних екскурсій та позакласних заходів. З учнями школи проводять ознайомлюючи бесіди представники навчальних закладів м. Новоукраїнки, м. Біла Церква, м. Кіровограда, м.Бобринця.

 Профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки старшокласників свідчить про те, що кожного року випускники школи в основному працевлаштовані.

 

 

 

10. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально – виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами.. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

Дуже велика допомога батьківських комітетів школи здійснюється по організації ремонтів класних кімнат та залучення для цього благодійних коштів. 6000 грн. щороку залучається батьківських коштів на підготовку школи до нового навчального року. За це їм низький уклін і велика вдячність, адже державне фінансування цих потреб школи завжди було на низькому рівні і без допомоги громади у підготовці школи не можна обійтись.

11. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно весною і влітку до початку нового навчального року на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Рівнянської лікарні . Вони щорічно проходять  медичний огляд у травні та вересні за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди

В.О.Сухомлинський
Block title
Block title
Пошук
Кошик
Українське ділове мовлення. Календар свят
Block title
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Крокуємо з часом
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz